Rychlá reportáž ze zákulisí

12.01.2021

Dnešní mrazivé zasněžené odpoledne mě zastihuje v lese před oblíbeným jírovcem. Ačkoliv nejsem pozván, muž v myslivecké uniformě, oživující strom, mě srdečně zdraví a volá na mě, abych počkal a chvíli se zastavil.

Po několika sekundách se k němu z nitra planety přidává Matka Země, jež mě tradičně objímá. Chvíli ještě čekáme v tichém souznění beze slov, když pojednou se k nám na bílou louku snáší čtyři Soloni. Nemohu si nevšimnout, že nesou nějakou mně dosud neznámou bytost, která působí jako mrtvá. Tato bytost vypadá velmi zvláštně. Nejenže je asi o metr větší než samotní Soloni, kteří měří cca 2,5-3 metry, ale její barva a struktura se nepodobá ničemu, co znám. Vypadá jako téměř čtyřmetrový člověk porostlý jen hustým rozčepýřeným neupraveným prachovým peřím šedé barvy. Jeho obří hlava s velkýma očima mě trošku leká, ale z jeho, na mě upřeného pohledu, čtu, že žije a chce mi něco říct.

"Kdo je to?" ptám se přirozeně zvědavě Solonů.

"Zeptej se ho sám," zní obvyklá odpověď.

Sotva se odhodlám obrátit na neznámého přítomného, ten mě předchází a hned povídá:

"Donedávna jsem oživoval tělo velryby, protože zvířecí duše už nejsou k dispozici. Moje jemné tělo, jak vidíš, bylo poškozeno, a to opakovanými frekvencemi pět gé záření, proto takto nepřirozeně vypadám. Tyto frekvence jsou neustále s velkou silou a intenzitou vysílány do moře z nebe. Pokud zasáhnou fyzická těla ryb, ta okamžitě umírají, protože zkolabuje nervový systém. Na jemné rovině zůstávají poškozeny jemné obaly, že ani ve své nehmotné podobě nejsme téměř schopni života. Pět gé frekvence v mořské vodě sílí a šíří se. Poškozují a ničí veškerý život v mořích, a i pro člověka se koupání v moři stává velmi nebezpečnou zábavou. Působením frekvencí se zvyšuje teplota vody oceánů a mění se vlastnosti a kvalita mořské vody. Ryby a život umírají v bolestných proměnách pod vlivem smrtícího záření. Slaná mořská voda se stává koncentrovaným smrtícím životním prostředím. Moře a oceány se mění v mrtvou vodu. Temnota se nezastavuje před ničím a tímto pět gé zářením prozařuje i zdroje sladké vody. Pít vodu bude velmi nebezpečné."

Poté Soloni narušeného jemnohmotného mimozemšťana přenášejí skrze kmen kaštanu do podzemí k ošetření mimo vliv smrtícího záření.

A sněhové vločky lehounce a tiše dopadají na zamrzlou půdu.

© 2019 Cestou Světla
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky